Aankomst- en vertrekdagen

In het voor- en naseizoen hanteren we flexibele aankomst- en vertrekdagen.
De wisseldag in het hoogseizoen is op vrijdag, zaterdag of maandag, dit is afhankelijk van het type woning.
Op zon-en feestdagen is er geen aankomt, alleen vertrek.

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?

U kunt uw woning betrekken vanaf 16.00 uur.  U ontvangt 2 weken voor aankomst een email met alle benodigde informatie. Uitchecken doet u vóór 10.00 uur. M.u.v. de zondag, dan mag u om 13.00 uur vertrekken.

Wat is bij de huurprijs inbegrepen?

De kosten van energie, bedlinnen, eindschoonmaak zijn in de huurprijs inbegrepen en ziet u terug op uw reserveringsoverzicht en/of factuur. Toeristenbelasting wordt apart op de factuur berekend.

Waarom is bedlinnen verplicht?

Wij streven naar kwaliteit en hygiëne. Naast dat het gemakkelijk is voor u, is het ook hygiënisch.

Kan ik extra’s bijboeken, zoals kindermeubilair?

In de meeste huizen zijn al kinderbedjes aanwezig. Mocht dit niet het geval zijn, kunt u deze altijd bij ons huren. Er zijn ook  andere optionele extra’s om uw vakantie nog comfortabeler te maken.

  • Kinderbed excl. kinderbedlinnen €  10,00
  • Kinderstoel € 5,00
  • Handdoekpakket € 6,50
  • Keukenpakket € 4,50
  • Opgemaakte bedden bij aankomst € 15,00

Zijn huisdieren toegestaan?

Afhankelijk van de accommodatie zijn huisdieren wel of niet toegestaan. U kunt zoeken
op Vakantiehuizen met hond. Voor accommodaties op het Noordzeepark geldt een
maximum van 2 honden per woning.

Worden er extra kosten voor een huisdier gerekend?

Ja, er worden extra kosten gerekend indien u een huisdier meeneemt, de extra kosten worden vermeld tijdens het reserveren.

Kan ik Wifi gebruiken in de accommodatie?

In iedere accommodatie is Wifi aanwezig. Mits anders aangegeven!! Het wachtwoord vindt u in de accommodatie.

Is het toegestaan om bezoekers te ontvangen?

Uiteraard is bezoek welkom. Verblijft u in een huis waar meer personen zijn toegestaan, dan geld het aantal personen van uw boeking. Dan kunnen de bezoekers zelfs overnachten. U dient dit wel altijd vooraf te melden, hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht zoals bedlinnen en toeristenbelasting. Mocht er bij controle geconstateerd worden dat dit niet is doorgegeven, zullen deze kosten alsnog worden verhaald. Het maximumaantal personen mag nooit overschreden worden, i.v.m. veiligheidseisen.

Kan ik mijn reservering wijzigen?

Alles is afhankelijk van beschikbaarheid. Maar in de meeste gevallen is dit mogelijk en erg gemakkelijk te regelen. U kunt uw boeking wijzigen door contact met ons op te nemen of een email te sturen naar; Booking@ouddorpconnection.nl

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan heel gemakkelijk en snel, wanneer je de boeking afrond krijg je de mogelijkheid om online een betaling te doen via verschillende betaalmethoden, u kan ook per bankoverschrijving betalen.

Kan ik ook een optie nemen op een accommodatie?

Via de zoek en boek kunt u een vrijblijvende optie nemen op een accommodatie die 3 dagen geldig is, als u de optie niet bevestigd dan vervalt de optie automatisch.

Wat zijn de huurvoorwaarden?

U vindt onze voorwaarden hier.

Kan ik annuleren?

De boeking of reservering die u aangaat is wettelijk. Een herroepingsrecht (de zogeheten bedenkperiode) van 14 dagen, is niet van toepassing op de overeenkomsten die u sluit met Ouddorp Connection. Wij raden u sowieso aan om een reis- en annuleringsverzekering af te sluiten. Op onze diensten zijn deze voorwaarden van toepassing. Punt 5 gaat over annulering.

Wordt er een borg gevraagd?

Ja, wij vragen borg voor aantal van onze vakantiehuizen.

Waar is de borg voor?

Wij als verhuurder, willen graag een beetje zekerheid, dat u als huurder verantwoordelijk omgaat met de vakantiewoning die u heeft gehuurd. Als u voorzichtig omgaat met de vakantie-accommodatie, en geen schade toebrengt aan eigendommen van de verhuurder, krijgt u aan het eind van de periode de borg teruggestort. Schade Een ongelukje kan gebeuren, maar meldt dit direct, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Ik heb mijn creditcardgegevens al doorgegeven, maar ontvang nu toch een rekening. Hoe kan dat?

Bij een boeking via een touroperator (Booking.com etc.) wordt om uw creditcardgegevens gevraagd. Echter betaalt u niet via een creditcard. Deze gegevens worden als garantie gevraagd. Daarom ontvangt u van ons een factuur, waarmee u een aanbetaling en/of restbetaling kan doen.

Ik ben iets kwijt of verloren. Waar kan ik dit melden?

Meld direct als u iets mist via de email booking@ouddorpconnection.nl of bel ons even.

Onze Schoonmaakdienst controleert en reinigt de woning na vertrek. Gevonden zaken worden meegenomen naar de opslag en zullen maximaal 2 weken worden bewaard.